De strijd om aandacht

Online marketing, offline marketing of print marketing. Wat is nou de juiste keuze om je bedrijf in de picture te krijgen? Presenteer je jezelf alleen online of ook offline door middel van flyer, folder of spandoeken? Een combinatie van online en offline reclame kan elkaar enorm versterken. 

Ondernemers strijden steeds meer om de aandacht van een consument. Er zijn geen richtlijnen over hoe je jouw bedrijf het beste presenteert. Reclame is namelijk voor elke vorm van bedrijfsvoering anders. Richtlijnen beperken je in het creatieve en unieke proces van jouw bedrijfsvoering.

Online of Offline?

Online en offline communicatiemiddelen zorgen voor een steeds groter wordende stroom van informatie. Hoe bereik je een klant (jouw doelgroep) die al wordt overdonderd met prikkels het best? Welke manier van campagne voeren is voor jouw bedrijf het meest effectief? en wat is een mooie aanvulling op je communicatie mix?

Flyer en Folder Ontwerpen

Direct mail - flyer verspreiding

Ondanks dat het online dringen aan het worden is op gebied van banners en SEO. Ligt ook nog steeds een wereld open aan offline marketing ook wel print marketing. De brievenbussen van Nederland zijn tegenwoordig bijna met pensioen, juist daarom valt de flyer van jouw bedrijf die daar in komt te liggen extra op. De concurrentie op direct mail / flyer verspreiding is sterk verminderd, dus sla je slag!